“That's what people do who love you. They put their arms around you and love you when you're not so lovable.”

понеделник, 11 юни 2012 г.

Firelight in hell

сериозно мисля по този въпрос, Светулке моя, дали някога ще намерим такива хора, има ли ги изобщо или и това е част от проклетата илюзия, че един ден ще се срещнем с щастието и разбирателството, а ще забравим безумието и нищетата в душите си.
питам се какво щеше да стане, ако не бяхме такива хора, а от онези, които нищо не искат да видят, а живеят само за да се напият, да се напушат и да замъглят погледа си, за да имат после жалко извинение, че не са тръгнали с бунтарите да се борят, или просто затварят вратата на дома си за бездомниците, спят си нощем необезпокоявани и безгрижни, докато навън умират стотици...
аз знам, че съм страхливка...
но вече не ме е страх от хората около мен, защото те са само марионетки на съдбата и са безсилни пред нея, безсилна съм и аз, колкото и да искам да вярвам, че мога да я контролирам и да се променя, все повече се убеждавам, че съм прекалено слаба за това. но това не е причина да се откажа, имам си мечти, надежди и макар да се оказвам винаги на дъното, все някак продължавам ( за което най-много ми помагаш ти )
но ме е страх от мен самата и от бъдещето. онзи ден се поддадох на нетърпението си, разкрих се пред един непознат, само защото не искам да го загубя, а всъщност все още го нямам...
трябваха ми 5 години да те опозная и да ти покажа себе си...
днес съм сигурна, че накъдето и да ни разпръсне съдбата ни, никога няма да допусна да те загубя и винаги ще сме заедно, защото дори чакрите ни се намират...
сигурна съм и, че точно на човек като теб е отредено да стане велик, защото си различната и святата и страданието те е направило по-силна от колкото дори ти си представяш. сигурна съм, че и ти като Холдън ще станеш спасител в ръжта и ще сбъдваш мечти, и своите, и на спасените от теб, точно както направи с мен.
не знам какво ще стане с нас след години, но в едно съм сигурна няма да се променим, колкото и маски да слагаме, няма да сме като онези другите, ще се борим, ще оцелеем, ще пишем, ще живеем вечно, защото дори и малки, сме оставили нещо на този свят и може би точно то ще накара хората да се събудят...

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...