“That's what people do who love you. They put their arms around you and love you when you're not so lovable.”

понеделник, 11 юни 2012 г.

моята борба

недей да се страхуваш, пич. единственото нещо, което е нужно да правиш, е да се отдадеш на онова, което те прави щастлива. виж, аз не съм от най-оптимистично настроените хора и от всяка една ситуация бих могла да изкарам най-лошото, познаваш ме. но и нямам време, а и дори да имах, не желая да го хабя, за самосъжаления, за съжаления като цяло. знаеш ли какво правя в последните дни? чета. много. започнах "името на розата", снощи прочетох към 60 страници на един дъх. чета. пиша (доколкото вдъхновението ми позволява). мечтая, доколкото самосъхранението ми дава. и тая надежда, както ти ми каза. не мога и да претендирам, че нещата ще бъдат перфектни за в бъдеще, нито, че утре ще ме връхлети спасението или пък теб.. тези неща рядко се случват, а още по-рядко на нас... дори си пуснах днес "лов на дребни хищници". и помниш ли какво каза бети? "връхлита те и просто знаеш, че това е любовта. когато го срещна - ще го позная и той ще ме познае". нали и ние се познахме? казваш, че си се разкрила на напълно непознат човек? ами, БРАВО! защото аз нямам тази смелост. и после винаги съжалявам. правя го прекалено късно. затова сега съм в това състояние. на мечтание, което ме убива бавничко отвътре. заради неговата липса. чувстваш ли, че трябва да направиш нещо, дори и да те е страх до смърт, направи го. защото след време ще скубеш коси, ще сънуваш кошмари и ще съжаляваш за пропиляното време.

в училище не ни научиха как да се борим (изключвайки знанието как да се оцелееш сред хора, но и то е доста неточна наука), но има хора, които ни вдъхновяват да го правим и хора, заради които си заслужава да се бори човек. онези две същества, за които мечтаем сега; всички писатели, на които се възхищаваме; нашите идоли; музикантите, които ни топлят душите... нека го направим за тях. нека бъдем светът, заради тях. нали не искаш да ги разочароваме?

"може би искате да я
 сразите
моята вяра?" - пита вапцаров...

а аз казвам: нищо и никой не ще срази моята.

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...