“That's what people do who love you. They put their arms around you and love you when you're not so lovable.”

събота, 23 юни 2012 г.

в един момент мечтаеш за мен, а после за друго нещо..


и аз като Алиса съм сякаш на някакъв кръстопът, без да знам накъде отивам и съответно - без значение е кой път ще поема.

в навечерието на толкова важното събитие - кхъм, изпит, не усещам кой знае какво. освен страх. страх от това какво предстои, какво ще се случи. ще се случи ли изобщо нещо. в подобни мигове си мисля, че сякаш изобщо няма смисъл да искам каквото и да е, защото е без значение.

страхувам се, че единствените хора, които биха ме разбрали, са хората, които никога няма да го разберат. ирония, а?

остава ми да пиша тъжните и гневни поеми, мечтаейки за пуст бар с хубава музика и алкохол, където да излея тъгата и скръбта. колко жалко е това.

просто ще поставя поредна маска върху лицето си - щастлива, усмихната и мистериозна, криеща какво всъщност чувствам, изпитвам и за какво копнея; около мен хората ще са доволни, никой няма да ми се чуди и ще претендирам, че хич не съм също толкова изгубена, колкото е била и Алиса...

само че аз нямам Бял Заек, който да ми го каже и затова е нужно сама да го науча. да изгубя всичко, за да се спечеля. да притежавам целия свят или нищо. да имам всичко друго, но не и любов.

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...