“That's what people do who love you. They put their arms around you and love you when you're not so lovable.”

сряда, 25 април 2012 г.

you are beautiful in every single way

ненавършените 50 години на Петя Дубарова не ти ли говорят нещо? попита ме днес и се чудеше дали си заслужава да се пробваш, да опиташ. разбира се, че да. нима ще чакаш да бъдеш погубена от някоя НЕсподелена любов, че да загинеш и да си отидеш от този свят и аз да върша мръсната работа? you wish, bitch. xD

по темата за Петя и книгите...  искам да го направим. искам да опитаме. искам да сме смелите, с които гадният живот няма да се гаври, нито да сме от онези депресирани девойки, които са нещастно влюбени в неподходящите хора, които от своя страна карат живота да изглежда още по-противен, а светът - негостоприемен. ами, нека бъдем нещастно влюбени, но в думите. те, горките, при когото и да ходят, после все при нас се връщат. ето това е истинска любов. да си създадем собствено най-синьо вълшебство и то да ни крепи през следващите седмици.

между другото - зарежи носталгията по училище. аз такива планове имам за нас и това лято, че няма място за неприятни емоции и чудения какво щяло да бъде ако...

и както е писала Петя:

"И искам, как искам след моя живот

пак някой да трепне, внезапно спасен,
открил в моя стих пристан зелен."


...виждаш ли за какво живеем? за да вдъхновяваме. сега или след смъртта. ще видим.


p.s.  аз съм най-щастливото копеле на земята в точно този момент на тази планета. завиждайте, простосмъртни люде.  (не се сдържах... ) 


p.s. 2 щрак

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...