“That's what people do who love you. They put their arms around you and love you when you're not so lovable.”

вторник, 17 април 2012 г.

All the good things

Разбирам те, естествено! Аз ли не знам какво е да се вкопчиш в миналото, аз  ли, която ровя в него от години и търся грешките си!
Жалко е, че е вече твърде късно, а нямам сили да се откъсна. Жалко е, че сънувам и обичам този, който отдавна загубих и никога вече няма да имам. Жалко е също, че не знам коя съм, нито за какво съм тук, нито какво да направя, за да се почувствам жива или полезна, или обичана, или да ми пука…
Жалко е, но е и човешко!
Истината е, че просто сме уморени, Strangy! Уморени сме от времето, от тези 5 години…А не трябва да е така! Всичките ни спомени и емоции и чувства, стиховете ни – те пак са си наши, но ние сме много далеч от тях. Мечтите и надеждите ни бяха потъпкани жестоко, точно в мига на раждането им, сълзите ни бяха пресушени от страха, още преди да са изтекли всичките, вдъхновението ни бе отнето на мястото, където го достигнахме и имахме хиляди пъти.
Сега просто чувствам, че съм се изчерпала, за всичко. А как ми липсва тази мистерия, тази красива илюзия, за която днес си говорехме – да, знам беше просто илюзия, но тогава дори само тя ми бе достатъчна, а сега ми е непозната. Може би вече сме неспособни да градим стени, да се пазим от околните, да сме различни. Може би и ние сме се превърнали като „Мореви” в едни чудовища и няма връщане назад.
Но, не – радвай се, че тази среща значи нещо за теб, радвай се, че още не си безразлична, защото е много по-добре да не си намираш място от мисли, да ти се случват хиляди неща, отколкото да не ти се случи нищо и да нямаш нищо!

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...