“That's what people do who love you. They put their arms around you and love you when you're not so lovable.”

четвъртък, 19 април 2012 г.

Ok, so we live


Винаги намираш точните думи, винаги си можела да вникваш дълбоко в душите на хората…
Съжелявам, че се държа така, съжелявам, че не мога и аз да го правя, или просто вече не искам. Аз помня всичко, помня и тяхното „приятелство” и не ми е жал за тях, вече не, защото вярвам, че го надживяхме.
Едва намирам думите си в момента и защото ме боли и защото просто някак не изпитвам нужда да говоря вече  за това. Всичко си казахме с тях, не мислиш ли?
Единствено за теб си мисля, боя се, че един ден ще ти омръзна, както омръзнах на себе си, но да се предам, едва ли!
Ще стоя и ще съм раната на света, за да не ме забрави никога, да не си мисли, че е победил, защото не може да го стори, защото щастливият край съществува не само в приказките.
А балът – о, той ще се запомни! Ние ще сме там и ще оцелеем!

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...