“That's what people do who love you. They put their arms around you and love you when you're not so lovable.”

събота, 28 април 2012 г.

It's a wonderfull world

Не знам дали си се замисляла наскоро, колко хубав е светът! Странно е, че точно аз го казвам, но все пак...
Сред игнорирането и тъгата, сред хиладите проблеми и несъвършенства, сред умората и слабостта, най-сетне имам чувството, че слънцето изгрява и за мен, малко ми е горещичко вече, но не - не се оплаквам, щастлива съм! ''Ето така се случват нещата в живота, ако не стане по един начин, направи го по друг.'' - беше казал някой неизвестен писател, или беше писателка =) в случая няма голямо значение.
Дори и да забравя след време за това си моментно чувство, на еуфория, хиперактивизация и смяяях, сега смятам да му се насладя докрай.
Наслади му се заедно с мен! (hugs)

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...