“That's what people do who love you. They put their arms around you and love you when you're not so lovable.”

петък, 13 април 2012 г.

''Things'' can't be fixed, but ''you" can

„Онова, което най-много заслужава да се постигне в живота е да съумееш сам да избереш смъртта си. Тогава тя не може да те премаже като плъх или да те издебне и задуши, когато не си готов.” Това наскоро ми каза Ремарк.
Не е ли така и с думите Strangy?
Нима някога някой ни е слушал, нима ни е чул или забелязал! Не става въпрос за тях, за техните ограничени мечти и сърца, а за теб,  за мен!
Ти никога не си писала за тях, нали, сега защо да го правиш! Не искай и не очаквай да те разберат, и не страдай, че дори не ще и разберат, че ти си писала есето! Направи го за себе си! За онова несравнимо чувство, което те обзема когато напишеш нещо на листа. Направи го за мен, за онова неописуемо чувство, което аз ще изпитам когато го прочета, за надеждата, която ще дадеш на мен и на онези, които имат и една малка частица от нашето добро.
Онова, което най-много си заслужава да се постигне в живота е да съумееш сам да избереш  призванието си. Тогава тогава той не може да те премаже като плъх или да те издебне и задуши, когато не си готов.

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...