“That's what people do who love you. They put their arms around you and love you when you're not so lovable.”

вторник, 8 май 2012 г.

funky tonight?

joe, вземам си почивка от логиката (и, между другото, този "нов" учебник по логика е, омг, прекрасен :D ), а липсата на сили да пиша по "театър спасение" ме връща отново към запълване на бели пространства с не-много-смислени думички.

да започнем от там, че намерих "100 вести", сложили са само стиха (и гр, в някакъв доста абсурден формат/дизайн, и адски тъпо изглежда, но поне не е редактирано, йе), а точно на съседната страница е идолът ми. и преди да си се възмутила.. нека вмъкна, че е писала малко разказче, което всъщност е страхотно и ще ти хареса, защото е свързано с деня на книгата и се разказва за учителка по литература, която е разочарована, че никой не чете. освен това са включени мишки. и накрая завършва с доста правилното изречение: "мишките продължават да изяждат книжките...". не отричай, че е хубаво, преди да го прочетеш. заслужава си.

второ.. получих ценна нова информация за любимия ни СУ и конкретно за философията, което едва ли ще те заинтересува, но поне ме кара още по-силно да желая да ме приемат там.

и, разбира се, да не забравим и факта, че (най-после, кхъ) получих дългоочакваното й признание, че все пак думите ми си заслужават и дори предложи помощта си за издаване на книги и така нататък. (така де.. хубаво е страничен човек да те посъветва да се насочиш към писане, макар, че знам какво ще кажеш за точно този конкретен страничен човек, но слабост ми е, знаеш... )

всъщност боли ме главата, слушам the john butter trio (тези с april uprising, които трябва да слушаш),    и нещото, което ми се въртеше в ума е, че ми е носталгично, че си тръгваме. започна тъкмо да ми харесва. а другото е, че ужасно много ми се ще да си науча този проклет френски и да ходя в париж да уча философия. ех, или в германия (както ми предложи тя :D)... уви, прекалено късно осъзнах, че наистина ще ми е нужно. но пък както ме успокои (разрешавам ти да ме удряш утре) - като вече приети студенти, ще имаме този шанс.

и понеже съм щастливо и добро копеле, ще снимам сега вестника и ще ти дам възможността да се насладиш на старши и идола на старши. (щрак на снимките за по-голямо изображение)

благодаря ти, dude, че ме накара да участвам в този конкурс!

p.s. НА 14 МАЙ ОСТАВА ЩЕ ИМАТ КОНЦЕРТ! йей.

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...