“That's what people do who love you. They put their arms around you and love you when you're not so lovable.”

понеделник, 21 май 2012 г.

Breakdown

ще направим мащабна фотосесия, обещавам, отдавна трябваше да го направим, но все нещо ни спира, ала вече не!
ще ми липсва габрово и неговия крехък животец, и улицата към дома, макар и в повечето случаи да е доста страшна, и училище и онази тръпка, която ненадейно изчезна кой знае къде, и концертите, и карнавала, който пропуснах за първи път, и малките улички и съборетините...
ала искам нещо повече, дуде, искам някой да ме види! снощи, повлияна от Димчо и Смирненски, реших отново да живея, без значение дали ще губя битките със себе си, без значение дали ще падам или че вече съм в калта, искам да ме чуят и "черупките" искам революция и ако има нещо на този свят, за което си заслужава да умра, това е ТЯ - борбата!
ще се сбогувам с родния град, но след време ще се върна и ще отворя очите на слепите! излишно е да казвам, че те искам с мен в редиците на войната, знам, че ме разбираш!
дали е утопия или само сън, или недостижим блян, времето ще покаже!

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...