“That's what people do who love you. They put their arms around you and love you when you're not so lovable.”

четвъртък, 23 август 2012 г.

wait and bleed... do it and shine

Хората имат нужда от това, да излязат от невидимостта си и да разберат, че значат нещо за някого. А и търсенето помага, не само на намерените, но и на търсачите. Защото когато намериш някого, го правиш заради нещо и очакваш нещо повече от мълчание и неизвестност.


ако някой беше пратил това импровизирано "писмо" на мен, честно да ти кажа, наистина щях да се кача на една сцена и да изкрещя: ОЖЕНИ СЕ ЗА МЕН!  :D  (имай го в предвид. като завършим можем да отскочим до лас вегас и да се оженим, без повече господин ретро, без повече господин не си мой тип, без драми. само ние и казината :D:D )

понеже, както уточних преди малко - една от причините да дишам все още си ти. всеки ден бих те откривала. и преоткривала. и така до безкрайност. до последния ми дъх. защото малко хора могат това, което можеш ти. 

обаче "чакай и кърви"... не ми звучи като нас, разбираш ли, не ми звучи. 

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...