“That's what people do who love you. They put their arms around you and love you when you're not so lovable.”

понеделник, 17 декември 2012 г.

No change, but don't care

как се чувствам?
наистина ме е страх да се замисля, защото дълбоко в себе си знам отговора...
не съм се променила никак...
а може би точно това исках. харесва ми живота тук, харесват ми хората, с които съм и точно това ме крепи, защото ако бях попаднала на място като предишното, с хора като предишните, щях да умра... този път наистина и завинаги, защото този път щях да съм сама.
честно не вярвах, че ще стане, но мисля че намерих мястото си. доста е трудно, но си заслужава, и скоро осъзнах, че няма нищо друго, което бих учила, а във факултета съм като у дома си.
"просто влюбени" ...липсва ми, но някак си се примирих със самотата. откривам също колко добри приятели може да са момчетата (точно аз го казвам) и това е много по-важно в момента. но какво ти обяснявам, ти по-добре знаеш, нали си Старши.
налегнаха ме вчера гадни мисли, но то си е традиция при нас, гледам да не влагам много енергия в това.
Дудее, идва Коледа, мисли за това и не позволявай на лошите дни да те сломят.
ще се видим скоро, дано да не дойде само краят на света...

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...